Riassuntu di a cunniscenza di a prutezzione di u focu è a furmazione di sicurezza

U 12 di maghju, a nostra cumpagnia hà tenutu una furmazione di cunniscenza di prutezzione di u focu.In risposta à diverse cunniscenze di u focu, u prufessore di u focu hà dimustratu l'usu di estintori, corde di scappamentu, mantelli di u focu è lampi di focu.

U prufessore di u focu hà datu una spiegazione chjara è dettagliata da quattru aspetti attraversu video di focu forti è sconvolgenti è casi vividi.

1. Enfatizà l'impurtanza di migliurà a cuscenza di a sicurità da a causa di u focu;

2. Da a perspettiva di i periculi di u focu in a vita di ogni ghjornu, hè necessariu di rinfurzà u studiu di a cunniscenza di a prutezzione di u focu;

3. Maestru u metudu è u funziunamentu di l'usu di l'equipaggiu d'extinzione di u focu;

4. Self-rescue è escape cumpetenze à a scena di u focu è u timing è i metudi di firefighting iniziale, cun enfasi nantu à a cunniscenza di u focu, è una introduzione dettagliata à a struttura è l'usu di l'extincutori di u focu seccu.

Per mezu di sta furmazione, a gestione di a sicurità di u focu deve esse "a sicurezza prima, a prevenzione prima".A furmazione hà ancu rinfurzatu a capacità di risposta di u persunale è l'autoprotezzione in situazioni d'emergenza.

news


Tempu di post: 20-May-2021