U regulatore prevene di u periculu di e bobine Suzi in u sistema di frenata

Ùn pigliate micca i preparativi per u Salone di u Camion di Brisbane 2021 per sicuru. Ùn risparmieremu micca sforzi per assicurà chì i turisti visitinu ... + più
A cuprendula hè infine siparata da u novu "Innu" di Mack, è varie versioni diventanu oghje i tituli di u "viaghju evoluzionariu" naziunale, è ancu u Super-Liner è u Trident significativamente aggiornati ... + More
Dopu chì l'Agenzia Naziunale di Regolazione di i Veiculi Pesanti (NHVR) hà avvertitu, l'usu di "suzi coils" per freni di rimorca in certi casi era un pocu cupertu.
Una alarma hè emessa quandu si verifica l'eventu seguente: U manguitu d'aria di u sistema di freni avvoltu in plastica (di solitu chjamatu suzi coil) cade in una cumbinazione specifica.
L'agenzia di regulazione naziunale hà dettu in l'annunziu di sicurezza: "Per assicurà chì a rimorca sconnessa accidentalmente pò esse fermata in a distanza più corta pussibile, NHVR consiglia vivamente chì nisuna bobina Suzie sia installata nantu à i rimorchi fora di i semi-rimorchi".
«I tubi di gomma tradiziunali sò più adatti per queste applicazioni perchè ùn si stendenu è si deformanu cum'è e bobine suzi.
"Questu permette generalmente u frenu d'emergenza per esse adupratu più veloce, sperendu à minimizà i danni chì sti rimorchi ponu causà."
U scopu di l'annunziu hè di mette in risaltu u periculu di aduprà impropriamente bobine suzi per furnisce l'aria à u sistema di frenu nantu à i rimorchi autoportanti (cume cani, porchi o rimorchi tag) chì utilizanu u sistema di cunnessione di tippu "A".
Location di camiò | Location Forklift | Noleggio gru | Locazione generatore | Locazione di bastimentu trasportabile


Tempu di posta: Feb-20-2021