Cumu aduprà l'accoppiamenti di unghie

L'accoppiamenti Claw sò largamente usati per l'aria è l'acqua in l'industria è a custruzzione.E duie mità di l'accoppiamentu sò esattamente uguali - senza distinzione trà un accoppiatore è un adattatore.Hanu dui lugs (claws) ognunu, chì s'impegnanu in i tacchi currispondenti di a mità opposta.Hè per quessa ch'elli ponu esse cunnessi cusì facilmente - solu spinghjendu duie parte è vultendu.In ogni casu, solu l'elementi di u listessu tipu, cù a listessa distanza d'unghje pò esse interconnessi.

1.Push i dui accoppiamenti inseme à 180 ° gradi oppostu unu à l'altru finu à chì e facce di u sigillu si toccanu.Dopu, girate una mità di accoppiamentu finu à ch'ella andarà in a direzzione opposta à l'altru - l'accoppiamenti si bloccanu in u locu.

2.To disconnect, push the coupling è a contrapartita inseme in direzzione assiale.Dopu, girate una mità di accoppiamentu quant'è pussibule in a direzzione opposta cum'è avete da fà quandu cunnette è sguassate da a contraparte.

3.Per assicurà una cunnessione perfetta, a noce di serratura à l'accoppiamentu MODY-safety-screwing hè strettu manualmente.

Sta cunnessione hè assolutamente sicura, faciule da cunnette è 100% a prova di perdite.
L'accoppiamenti di l'artigli sò divisi in i seguenti tipi:

1.Tipu Americanu cumpresi Hose end, Male, Female, Blanked, Triple cunnessione
Features: Filetti NPT di zincu biancu

2.European Type cumpresi Hose end, Male, Femminile, SKA34 & European hose end cù passu, Female End cù crowfoot, Hose end cun Crowfoot.
L'accoppiamenti di l'artiglia sò assemblati à i tubi cù fascette di ferru maleable o altre pinze.

L'accoppiamenti di u ghjacciu copre l'applicazioni cum'è: trasferimentu di l'aria compressa, cunnessione di arnesi pneumatici è sistemi pneumatici, sistemi d'acqua in l'industria, in cantieri di custruzzione, agricultura è orticultura.L'accoppiamenti di l'artiglia sò assemblati à i tubi cù fascette di ferru maleable o altre pinze.
L'accoppiamenti di i tubi di l'aria sò un sistema di cunnessione rapida cunvene cù materia prima di alta qualità è prezzu favurevule, avemu più di 30 anni di sperienza per pruduce un accoppiamentu à griffe è una pinza doppia.Prufittate di una bona reputazione à l'esteru.Insistemu sempre u principiu: Qualità prima, serviziu megliu.

335053f7


Tempu di Postu: Apr-01-2022