Alta Forza è bona tenacità

1. Materiale: Cast Iron Malleable.ASTM A 197, ASTM A47, DIN EN 1562

2. Dimensioni: DIN EN 10242

3. Fili: IS07-1, DIN 2999

4. Size Disponibile: 1/8 ''—6''

5. Superficie: Hot dip galvanized, neru, zinc-plated

6. I raccordi malleable includenu codici, tees, accoppiamenti è flange tondi ecc.

Alta Forza è bona tenacità.

Utilizzo: Raccordi angolari per tubi a tre vie GPOWER da 1/2 pollici, raccordi a gomito per tubi in ghisa malleabile, per mobili vintage DIY, lampade, scarpiere, confezione da 8.

Per DIY: No per gas, aria o acqua, solu per Decor, cum'è lampade;scarpi di scarpi;ferru di u cabinet;carretti da bar;rack di rivista;bastone di cortina;scaffali aperti; vanità di bagnu;bar di colazione è cusì

Facile à aduprà: Compatibile per 1/2 flange, capezzoli, tees, o altri stessi raccordi standard.Basta à avvità, senza bisognu di altru materiale.

Prezzu Lower: Fabbrica direttamente cù alta qualità è imballaggio bonu, chì furnisce un prezzu più bassu

Attenzione: deve esse pulita è sigillata per prevene a ruggine prima di l'usu.Pudete ancu fà a vostra pittura preferita.Se ùn l'utilizate micca in una volta, ùn apre micca u saccu o scatula.

Benvenuti à unisce à Shijiazhuang donghuan malleable iron castings co., Ltd, chì hè stata custruita in u 1986, Avemu una squadra eccellente, da a produzzione di casting à u disignu, creerà un serviziu di prima classe per voi, cum'è Upcycled, industriale, scacchi di pipa di ghisa. set cù tavulinu è illuminazione spot soprattuttu facendu un travagliu d'arti cuncepitu distintamente per una larga gamma di stili di decoru di casa è di design d'interni.

Fabbricazione intelligente di Donghuan Malleable, qualità eccellente, a prima scelta per i clienti.

A nostra fabbrica hè una impresa chì produce raccordi per tubi da più di 30 anni.Fornisce raccordi in ferru malleable, raccordi in ferru duttile, raccordi in ferru grisgiu è altri prudutti d'acciaio, cù una longa storia è una fede invariabile di pruduce prudutti d'alta qualità.

Prodotti principali: raccordi per tubi in ferro malleabile, morsetti per tubi, accoppiamenti per tubi d'aria, accoppiamenti Camlock, capezzoli per tubi in acciaio al carbonio, raccordi per l'energia elettrica, accoppiamenti vapore, connettori per misuratori di gas, ecc.

news


Tempu di Postu: Dec-17-2021