Avvisu di trasferimentu di fabbrica di Donghuan

Shijiazhuang Donghuan Malleable Iron Castins Co., Ltd. hè statu cambiatu in Shijiazhuang Donghuan Malleable Iron Technology Co., Ltd. Affettatu da l'acquistu di a terra di u guvernu, a fabbrica originale hè stata demolita da u guvernu per un usu raghjone.Dunque, l'indirizzu di a nostra fabbrica hè stata spustata in Donghoufang Township, Wuji County, Shijiazhuang City, Hebei Province.North Zhucun Village, ci scusemu per l'inconveniente causatu à voi durante u trasferimentu di a fabbrica!A nostra sucietà pigliarà sta trasferimentu cum'è un novu puntu di partenza per furnisce più prudutti è servizii megliu.

Shijiazhuang Donghuan Malleable Iron Technology Co., Ltd hè statu stabilitu in u 1986. Dopu à 30 anni di alti è bassi, hà cambiatu gradualmente da picculu à grande, da debbule à forte, è hà fattu un grande prugressu in termini di scala di pruduzzione, qualità di varietà. , livellu tecnicu è cota di mercatu., chì formanu cinque categurie di prudutti cù centinaie di specificazioni, cum'è raccordi per tubi di ferru malleable, morsetti doppiu bolt è accoppiamenti per tubi d'aria, morsetti per tubi di ferru malleable, corpi di tubi in ferru malleable, è accoppiamenti camlock.

Durante u traslocu, avemu aderitu à u principiu di u serviziu di u cliente prima.Per ùn affettà u tempu di consegna di i clienti, avemu travagliatu l'ora extra di ghjornu è di notte, è infine hà cuminciatu à operare nurmale in maghju.A nostra cumpagnia hè sempre stata aderente à a filusufìa cummerciale di "prodotti di prima classe, qualità di prima classe, serviziu di prima classe", è custruisce l'imaghjini di marca internaziunale di "SDH" cù un disignu di produttu novu è unicu è tecnulugia avanzata.

gcdscfds


Tempu di Post: 16-May-2022